top of page

להזמנת צילומים: 054-4260872

צילומי אופנת הריון בטבע

את הצילומים האלו עשיתי בשיתוף עם יפעת - מעצבת הבית של אופנת IMAHOT, בגדים שמעוצבים במיוחד להריון ולהנקה. התחלנו את היום בחנות הבית שבעין-כרמל ושם נפגשתי עם רותם שבאה לפינוק של סטיילינג, איפור וצילומים לכבוד ההריון השלישי שלה :)

אז הינה טיזר קטן מהתוצאה, ותיכף אני מתארת בפירוט את כל היום שהיה...

נפגשנו בחנות היפה של יפעת בעין-כרמל. יפעת דאגה למצוא לרותם שמלות יפות שמחמיאות לה ולהריון וגורמות לה להרגיש בהן יפה והכי חשוב - שיהיה לה גם נוח. הינה כמה תמונות מהחנות ושל הסטיילינג:

ואז ליאת המאפרת איפרה את רותם איפור עדין ויפה:

ואז הגיע השלב הכי כייפי - הצילומים בטבע :)

מצאנו ממש באזור של החנות (שממוקמת בקיבוץ יפה ופסטורלי) דוגמן אורח שממש רצה להצטרף אלינו לצילומים - טווס שאפילו פתח לכבודנו את הזנב הססגוני, וכמובן שהסכמנו לצרף אותו לצילומים בשמחה

משם המשכנו לשדרה יפיפייה, ושם התחילו גם הריקודים, אבל למה להרבות במילים, כשיש את הכל מתועד בצילומים...

היה שם גם כלב חמוד במיוחד, ונדנדה שתלויה מהעץ, ועוד המון דברים יפים... אבל זה כבר לפוסט אחר בבלוג. משאירה אתכם עוד עם שתי התמונות האלו שאני אוהבת במיוחד:

ואם גם את רוצה חוויית צילומי הריון קסומה בטבע, בשיתוף עם איפור ואופנת הריון, או שהכיוון שלךהוא יותר טבעי - רק את כמו שאת עם הטבע ובן זוגך, את מוזמנת מאוד ליצור איתי קשר ולקבוע את צילומי ההריון שלך (ואם יש לך כבר ילדים הם תמיד גם מתקבלים בברכה כתוספת מהממת לצילומים).

חדש אצלי בבלוג

מאמרים אחרונים

קטגוריות

חיפוש לפי תגיות

הצטרפו אלי ברשת

  • Wix Facebook page
  • YouTube Social  Icon
  • Instagram Social Icon
bottom of page